«Затверджено»Директор
КЗДО№2Березівської
міської радиОдеської
області_____Оксана
БІЛОКОНЬ Рішенням
педагогічної ради від
02 вересня 2024 року
ПЛАН
РОБОТИ КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ №2 БЕРЕЗІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
на 2024 – 2025 навчальний рік
РОЗДІЛ I. Аналіз
діяльності педагогічного колективу Комунального закладу дошкільної освіти №2
Березівської міської ради Одеської області
за 2023/2024 навчальний рік
Загальні відомості про заклад
дошкільної освіти
Заклад освіти |
Комунальний заклад дошкільної освіти №2 Березівської міської ради Одеської
області |
Контакти закладу дошкільної
освіти |
67300
Одеська область, Березівський район, місто Березівка, вулиця Слави,53 тел.
0982672819 E-mail: super.dnz2@ukr.net Код ЄДРПОУ 24767551 |
Тип закладу дошкільної
освіти |
Загального розвитку |
Прізвище, імʼя, по-батькові керівника |
Білоконь
Оксана Анатоліївна |
Проєктна потужність |
100 місць |
Режим роботи |
10,5 годин Початок роботи – 7.30 год., кінець роботи – 18.00 год. |
Кількість груп, кількість дітей за списком |
4
групи 82 вихованців |
Спеціальні групи |
Відсутні |
Санаторні групи |
Відсутні |
Додаткові освітні послуги |
Відсутні |
Робота гуртків, секцій |
Відсутні |
Проаналізувавши роботу КЗДО №2 Березівської міської ради Одеської області за
2023/2024 навчальний рік, можна відмітити, що колектив закладу створював
необхідні умови для охорони життя та зміцнення здоров’я дітей, їх повноцінного
всебічного розвитку.
Заклад
дошкільної освіти діє згідно з:
– основними положеннями Конституції України,
– Законом України «Про дошкільну освіту»,
– Положенням «Про дошкільний навчальний заклад»,
– «Про охорону дитинства»,
– Конвенцією «Про права дитини»,
– Базового компоненту дошкільної
освіти,
– Санітарного регламенту для дошкільних
навчальних закладів (затверджено наказом Міністерства охорони здоров’я України
від 24.03.2016 № 234),
– Гранично допустимого навантаження на
дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форм власності,
затвердженого наказом МОН України від 20.04.2016 № 446, та іншим процесуальним
законодавством та нормативно – правовими актами, які регламентують діяльність
закладів дошкільної освіти в Україні,
– Правил внутрішнього
трудового розпорядку , посадових інструкцій,
– Статуту закладу,
– Освітньою програмою для дітей від
2 до 7 років «Дитина».
Склад вихованців
У 2023-2024 навчальному році заклад
відвідувало 100 дітей. Черга відсутня.
Кадрове
забезпечення
Колектив ЗДО складається з 25 осіб, з них 9
педагогічних працівників. Всі педагогічні
працівники своєчасно підвищують свій фаховий рівень, проходять атестацію.
Аналіз
роботи протягом 2023/2024 навчального року
Основна увага приділяється зміцненню та
оновленню матеріально-технічної бази, розвитку методичної служби, покращенню
харчування та медичного обслуговування в ЗДО .
Постійно проводиться підготовка території
та приміщень до безпечного перебування дітей:
– очищення території закладу від сухоцвіту
та опалого листя,
– обрізання дерев ,
– посипання доріжок в період
ожеледиці.
Робота закладу
спрямована на створення комфортних умов перебування дітей , збереження здоров’я , підготовку до
майбутнього життя в соціумі.
Організація харчування
У закладі протягом
навчального року значна увага приділялась харчуванню дітей. Впроваджується система аналізу небезпечних
чинників та критичних точок контролю (НАССР). Розроблено паспорт
харчоблоку закладу освіти, згідно якого поетапно здійснюється покращення його
санітарно-технічного стану. Повноцінне та якісне харчування є невід’ємною
складовою зміцнення здоров’я дітей. Ведеться постійний контроль за виконанням
відповідних норм. Щомісячно аналізується стан
харчування дітей в ЗДО.
Для правильної організації харчування на
основі перспективного чотирьохтижневого меню складається щоденне меню. Протягом року в
дошкільному закладі було організовано якісне раціональне триразове харчування.
Постійний контроль за правильною
організацією харчування дітей здійснюється радою по харчуванню, директором.
Приготування страв здійснюється відповідно перспективного меню та
картотеки страв.
Всі продукти , що
надходять відповідають вимогам державних стандартів, супроводжуються
документами, що засвідчують їх якість.
Періодичний контроль проводять працівники
держпродспоживслужби.
Всі працівники закладу вчасно проходять
медичний огляд.
Постійно здійснюється
контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних вимог щодо утримання харчоблоку,
миття посуду, технології приготування їжі, термінів реалізації продуктів
харчування.
Педагоги постійно формують у
дітей трудові та культурно-гігієнічні навички, вивчають правила поведінки
за столом , вчать користуватись столовими приборами.
Розвивальне
та освітнє середовище закладу
Розивальне середовище організовано
з урахуванням інтересів дітей і відповідає їх віковим особливостям. Для занять дітей
створені всі умови, а саме, обладнані спеціальні приміщення, куточки:
- прогулянкові майданчики;
- спортивний майданчик;
- ігрові та розвивальні осередки .
Для роботи з дітьми стала
необхідність створення відповідної матеріальної та навчальної бази (добір та
розробка ігор, конспектів занять, наочності, обладнання тощо).
Для вирішення річних завдань були
підготовлені змістовні консультації для вихователів відповідно до
річного плану, виробничі наради з колективом.
Заклад дошкільної освіти в цілому
забезпечений нормативно-правовою базою, зокрема актами законодавства про
освіту, про працю, про охорону дитинства тощо.
Протягом року проводились свята та розваги
відповідно до річного плану.
Аналіз фізкультурно-оздоровчої
роботи в ЗДО
Упродовж 2023/2024 навчального року колектив ЗДО продовжував роботу зі зміцнення фізичного
і психічного здоров’я, формування ціннісного ставлення дитини до свого
здоров’я, інтересу до здорового способу життя.
З метою збереження та зміцнення
здоров’я дітей упродовж року було забезпечено:
- дотримання оптимального рухового
режиму в роботі з дітьми протягом дня через проведення ранкової гімнастики,
фізкультурних занять в залі та на свіжому повітрі, рухливих ігор та прав
спортивного характеру, фізкультурних хвилинок та фізкультурних пауз, гімнастики
пробудження після денного сну, піших переходів, самостійної рухової діяльності
дітей, проведення фізкультурно-спортивних свят та розваг, Днів здоров’я;
- позитивний психологічний
мікроклімат в групах;
- дотримання температурного режиму
в групах;
- регулювання фізичних навантажень
на дітей із урахуванням індивідуальних та вікових особливостей;
- максимальне перебування дітей на свіжому
повітрі;
- проведення нетрадиційних форм
оздоровлення: дихальної гімнастики, музикотерапії, психогімнастики.
Удосконаленню
системи фізичного виховання в закладі дошкільної освіти сприяє чіткий та
систематичний медико-педагогічний контроль за станом здоров’я, фізичним
розвитком та руховою активністю вихованців
медичною сестрою Заклевенець Ю.А. Медико-педагогічний контроль здійснювався
за напрямками:
- контроль за здоров’ям, нервово-психічним та фізичним розвитком дітей;
- контроль за розвитком рухів і фізичних якостей у дітей;
- оцінка впливу різних
організаційних заходів на дитячий організм;
- нагляд за
санітарно-гігієнічними умовами.
Протоколи медико-педагогічного контролю за
проведенням фізкультурних занять велися щомісячно.
У полі зору
роботи з батьками була просвітницька робота з проблеми ведення здорового
способу життя в сім'ї (розроблені пам’ятки, виготовлені папки-ширми
(«Ми-здорові малюки», «Фізичне виховання в сім’ї», проводились індивідуальні
консультації).
Значно
підвищилась якість і результати фізкультурно-оздоровчої роботи. Більшість заходів за сприятливих погодних умов
проводяться на свіжому повітрі, до них педагоги добирають
оригінальні комплекси фізичних вправ та інших засобів. До участі у
фізкультурно-оздоровчих заходах залучались батьки.
Під час
проведення занять з фізичної культури, організації рухового режиму впродовж
дня, загартовуючих заходів, підбору рухливих ігор, спортивних ігор вихователі
особливу увагу звертали на особливості фізичного розвитку кожної дитини,
посилаючись на результати обстеження дітей спеціалістами та антропометричними
вимірюваннями.
Одним з
недоліків фізкультурно-оздоровчої
роботи є недостатнє забезпечення закладу спортивним інвентарем, що
негативно впливало на результативність організації занять з фізичної культури . Ще не в повній
мірі налагоджена чітка система у проведенні фізкультурних свят та розваг.
Методична робота
Головною метою нашого закладу є
реалізація прав маленьких громадян на здобуття дошкільної освіти , а
пріоритетним напрямком – виховати здорову, розумну, щасливу
дитину.
Для забезпечення системного підходу до реалізації завдань дошкільної освіти в
ЗДО функціонує методичний кабінет, який є науково-методичним осередком для
педагогів та батьків. Педагоги закладу мають вільний доступ для користування методичними
матеріалами, та можливість задовольняти свої потреби у професійному
самовираженні й самореалізації, саморозвитку та самовдосконаленні.
Окремою ланкою методичної
роботи стала організація взаємодії з родинами вихованців. Провідною формою
роботи з батьками є батьківські збори. Впродовж навчального року були проведені
групові батьківські збори , під час яких батьки систематично ознайомлювалися із завданнями, новим
змістом і напрямками освітнього процесу, отримували інформацію про
нормативно-правове підґрунтя нововведень в освіті. Особливу увагу приділяли
індивідуальній формі роботи з батьками. Велика увага в закладі приділялася
забезпеченню якісної підготовки дітей до навчання в
новій українській школі.
За підсумками роботи
колективу протягом 2023-2024 навчального року можна
зазначити, що поставлені завдання
виконано.
Пріоритетні завдання на 2024-2025 навчальний рік
1. Гра
– стратегія як засіб розвитку в дошкільників уміння планувати спільну
діяльність і приймати рішення.
2.
Формування рухової та
здоров’язбережувальної компетентності, фізичний розвиток дітей дошкільного віку
засобами створення предметно-розвивального середовища та впровадження
оздоровчих технологій.
3. Впроваджувати інтерактивні форми, інноваційні
методики та інформаційно-комп’ютерні технології з метою підвищення компетенції
педагогів.
РОЗДІЛ IІ Методична робота
2.1. Підвищення
теоретичного рівня і фахової підготовки педагогічних кадрів
№ з/п |
№ з/п |
Зміст роботи |
Термін |
Відповідальний |
Примітка |
1. |
З метою підвищення теоретичного рівня та фахової майстерності педагогів: - забезпечити участь педагогів у
роботі методичних об’єднань міської територіальної громади; - здійснювати знайомство педагогів з
новинками науково-методичної літератури, періодичними виданнями |
протягом
року |
методист |
|
2. |
З метою
підвищення ефективності педагогічної діяльності здійснювати консультування
вихователів |
протягом
року |
методист |
|
3. |
З метою
самоосвіти педагогів опрацювати методичні посібники, що будуть
використовуватися у роботі впродовж року: вивчати та впроваджувати в практику
роботи закладу |
протягом
року |
методист вихователі |
|
4. |
З метою
надання методичної допомоги систематично здійснювати контроль за самоосвітою
вихователів |
протягом
року |
методист |
|
5. |
З метою підвищення якості реалізації
річних завдань у 2024-2025 навчальному
році: визначити зміст педпроцесу,
скласти навчальний план; систематично проводити оперативні
наради, спрямовані на визначення системи педагогічних впливів, що
забезпечують підвищення якості освітнього процесу;
створити мікроклімат педагогіки співробітництва. |
протягом
року |
методист вихователі |
|
6. |
З метою
підвищення фахової майстерності педагогів та якості освітнього процесу
проводити взаємо відвідування занять між колегами (школа та ЗДО) |
протягом
року |
методист |
|
|
|
|
|
|
2.3.
Консультації для вихователів
№ |
Зміст роботи |
Термін |
Відповідальний |
Примітка |
1. |
Адаптація дітей до умов закладу дошкільної освіти |
вересень |
методист |
|
2. |
STREAM-освіта дошкільників у інтеграційному мейкер-просторі |
жовтень |
методист |
|
3. |
Активізація розумової та мовленнєвої діяльності дошкільників |
листопад |
методист |
|
4. |
Взаємодія педагога з батьками у здійсненні виховного процесу |
грудень |
методист |
|
5. |
Розвиток
творчих здібностей дітей у процесі музичної діяльності |
січень |
методист |
|
6. |
Формування власної емоційної безпеки в умовах війни |
лютий |
методист |
|
7. |
Подолання
кризових ситуацій та ліквідація їх наслідків в освітньому середовищі |
березень |
методист |
|
8. |
Національно-патріотичне
виховання – запорука розвитку громадянина України |
квітень |
методист |
|
9. |
Компетентнісний
підхід як основа організації освітнього процесу в ЗДО |
травень |
методист |
|
РОЗДІЛ ІІІ Контрольно –
аналітична діяльність
3.1. Контроль та керівництво освітнім
процесом
№ з/п |
Зміст роботи |
Термін |
Відповідальний |
Примітка |
1. |
З метою
надання допомоги і недопущення помилок в роботі вихователів, вести контроль
за:
|
постійно |
директор методист |
|
2. |
З метою
збереження та зміцнення здоров’я дітей вести контроль за:
|
постійно
|
директор методист
|
|
3. |
З метою
профілактики нещасних випадків перевірити роботу педагогів по формуванню
знань з правил дорожнього руху, вибухової та мінної безпеки |
квітень |
директор методист |
|
4. |
З метою
всебічного розвитку дошкільнят перевіряти виконання програми з розділів: - комунікативний розвиток
особистості; - дитина у світі мистецтва музика |
лютий
квітень |
директор методист |
|
5. |
Ведення
документації у вікових групах |
постійно |
директор методист |
|
3.2.Тематичний
контроль
№ з/п |
Зміст роботи |
Термін |
Відповідальний |
Примітка |
1. |
Використання
ігор на музичних заняттях |
лютий |
директор методист |
|
2. |
Аналіз
виконання розділу програми «Комунікативний розвиток особистості» |
квітень |
директор методист |
|
РОЗДІЛ ІV Робота з батьками
№ |
Зміст роботи |
Термін |
Відповідальний |
Примітка |
1. |
Робота з батьками дітей, які не відвідують заклад дошкільної освіти |
вересень |
директор методист |
|
2. |
Індивідуальні
бесіди з батьками з питань харчування, режиму роботи закладу, адаптації дитини в ЗДО |
протягом
року |
директор методист |
|
3. |
Проведення
бесід і лекцій для батьків з питань раціонального харчування дітей,
профілактики різних захворювань |
постійно |
директор медична сестра |
|
4. |
Провести
батьківські збори за темами: 1)
«Створення умов для розвитку творчих здібностей дитини в ЗДО і вдома». 2)
«Безпека життєдіяльності вашого малюка». |
вересень
травень |
вихователі
вихователі |
|
РОЗДІЛ V Робота щодо організації медичного
обслуговування учасників освітнього процесу
№ |
Зміст роботи |
Термін |
Відповідальний |
Примітка |
|
1 |
Ведення медичної
документації згідно номенклатури справ. |
постійно |
медична сестра |
|
|
2 |
Здійснення
контролю: - організація фізкультурно - оздоровчої
роботи з дітьми; - забезпечення оптимального рухового режиму
дітей; - санітарний стан приміщень та території; - режим провітрювання; -
маркування та використання меблів за показниками зросту дітей. |
постійно |
медична сестра |
|
|
3 |
Медико -
педагогічний контроль на заняттях з фізичного розвитку. |
впродовж
навчального року |
директор медична сестра |
|
|
4 |
Поповнення,
зберігання та використання лікарських препаратів та виробів медичного
призначення, дотримання термінів їх реалізації. |
постійно |
медична сестра |
|
|
5 |
Організація
своєчасного проходження працівниками ЗДО обов'язкових профілактичних медичних
оглядів. |
двічі на
рік |
директор |
|
|
Лікувально-профілактична робота |
|||||
1 |
Огляд
дітей під час прийому до закладу після
їх відсутності, визначення адаптаційного періоду після перенесеної хвороби. |
постійно |
медична сестра |
|
|
2 |
Контроль
за динамікою розвитку та станом здоров`я дітей. |
постійно |
медична сестра |
|
|
3 |
Систематичний
контроль: - якість продуктів харчування, що
постачаються до ЗДО; - умови зберігання продуктів
харчування і продовольчої сировини в коморі; - дотримання терміну придатності
та своєчасного використання продуктів харчування і продовольчої сировини; - дотримання технології
приготування страв; - дотримання санітарних норм на
харчоблоці та в коморі. |
постійно |
медична сестра |
|
|
4 |
Розподіл
дітей по групах здоров'я: - під час
прийому нових дітей до ЗДО; - протягом року – за потребами. |
постійно |
медична сестра |
|
|
5 |
Гімнастика
пробудження після денного сну. |
постійно |
вихователі |
|
|
6 |
Контроль
за дотриманням працівниками закладу дошкільної освіти санітарно-епідемічних норм. |
постійно |
медична сестра |
|
|
7 |
Огляд
працівників харчоблоку на відсутність гнійничкових захворюваннь. |
постійно |
медична сестра |
|
|
8 |
Запобігання
травматизму: -
опрацювання правил техніки безпеки на робочому місці; - інструкції
з охорони життя і здоров`я дітей. |
згідно плану |
директор |
|
|
9 |
Робота з
обслуговуючим персоналом з розглядом питань: - санітарний стан групових
приміщень (генеральне та щоденне прибирання , правила заміни постільної
білизни, правила миття посуду); -
санітарний стан території ЗДО (прибирання майданчиків, квітників, обробка
піску). |
згідно плану |
медична сестра |
|
|
РОЗДІЛ VI Охорона життя і здоров'я
вихованців. Оздоровлення. Охорона праці.
6.1. Безпека життєдіяльності
учасників освітнього процесу
№ |
Зміст роботи |
Термін |
Відпові-дальний |
Примі-тка |
1 |
З метою запобігання нещасним випадкам та збереження здоров’я кожного
вихованця: - систематично проводити інструктажі під час
вступу на роботу, на робочому місці, позачергові та цільові
інструктажі; - стежити за дотриманням
техніки безпеки в групових кімнатах та на
ділянках ЗДО; - перевіряти якість надання дітям знань з пожежної безпеки, правил вуличного руху; - надавати необхідну методичну допомогу
вихователям щодо пропагування здорового способу
життя серед вихованців і батьків. |
постійно |
директор методист |
|
2 |
З метою збереження та зміцнення здоров’я кожного вихованця: - скоординувати роботу медичної сестри,
педагогічного колективу закладу щодо
профілактики захворювань та загартування дітей; - проводити медичний огляд дітей і
аналізувати причини дитячої
захворюваності; - інформувати батьків щодо профілактики кишкових,
інфекційних захворювань дітей. |
постійно |
директор медична сестра |
|
РОЗДІЛ VІІ Адміністративно-господарська діяльність
7.1. План адміністративно-господарської роботи
№ |
Зміст роботи |
Термін |
Відпові дальний |
Примітка |
1 |
Підготувати
приміщення ЗДО до функціонування в зимовий період, здійснити ревізію котельного обладнання, системи опалення |
вересень |
завгосп |
|
2 |
Перевірити
стан електричної мережі та
електричного обладнання в ЗДО |
листопад |
завгосп |
|
3 |
Провести
поточний ремонт харчоблоку. |
травень |
кухарі |
|
4 |
Забезпечити достатню кількість та відповідну якість засобів
індивідуального захисту робочого інвентарю, миючих та дезінфікуючих засобів. |
постійно |
завгосп |
|
5 |
Поновити
пісок в пісочниках. |
квітень |
завгосп |
|
6 |
Своєчасно
здавати звіти: - про використання електроенергії; - про використання води; - про використання природного
газу |
щомісяця |
завгосп |
|
7 |
Перевіряти: - стан
технологічного обладнання; -
економне використання миючих та дезинфікуючих засобів;
- електроенергії, води, газу;
- збереження, облік та списання матеріальних цінностей; - придбання
технологічного інвентарю, посуду; - ведення обліку показників
лічильників;
- своєчасний ремонт меблів та сантехніки. |
постійно |
завгосп |
|
8 |
Контролювати:
- ведення комірної книги; - своєчасне
забезпечення закладу продуктами
харчування; - збереження
та строки реалізації продуктів; - якість отриманих продуктів; - правильність оформлення заявок на продукти
харчування; - санітарний стан комори. |
постійно |
директор |
|
9 |
Контролювати роботу пральні: - наявність та дотримання
графіку зміни білизни;
- якість прання; - дотримання
норм витрат миючих засобів; - виконання
інструкції з експлуатації електроприладів; - дотримання
правил техніки безпеки. |
постійно |
директор |
|
10 |
Перевіряти санітарний стан закладу,
дотримання режиму дня. |
постійно |
медична сестра |
|
11 |
Проводити
інструктажі з пожежної безпеки та охорони праці. |
постійно |
директор |
|
7.2. Виробничі
наради
№ |
Дата |
ПИТАННЯ ДЛЯ РОЗГЛЯДУ |
Доповідач |
Відмітка |
І |
Вересень |
Організація роботи закладу
дошкільної освіти в 2024-2025 навчальному році. 1.Затвердження Правил внутрішнього трудового розпорядку закладу.
2.Затвердження режиму роботи ЗДО та усіх служб. 3.Про виконання Інструкції з організації охорони життя і здоров’я дітей у
дошкільних навчальних закладах. |
директор |
|
ІІ |
Травень |
Аналіз роботи закладу дошкільної освіти за 2024-2025 навчальний рік. 1. Аналіз
роботи колективу у 2024 - 2025 навчальному році.
2. Про завдання та підготовку
до літнього оздоровчого
періоду.
3. Попередження дитячого травматизму та дотримання безпеки
життєдіяльності дітей. |
директор |
|
2.2 Педагогічні ради
№ з/п |
Зміст роботи |
Дата проведення |
Відповідальні |
1 |
Педагогічна рада №1 на тему «Особливості організації діяльності ЗДО у
новому навчальному році в умовах воєнного стану» 1 Про діяльність педагогічного колективу за минулий навчальний рік в
умовах воєнного стану з визначенням річних завдань на майбутній період. 2 Про підсумки літнього оздоровчого періоду. 3 Про особливості організації діяльності закладів дошкільної освіти у
новому навчальному році в умовах воєнного стану. 4 Обговорення та схвалення: -
плану
роботи ЗДО на 2024-2025 навчальний рік; -
освітньої
програми; -
розкладу
орієнтовного тижневого розподілу занять у новому навчальному році; -
форми
планування освітньої роботи з дошкільниками. |
02
вересня 2024 року |
Директор, методист, вихователі |
2 |
Педагогічна рада №2 на тему «Удосконалення системи
фізкультурно-оздоровчої роботи в ЗДО» 1 Про виконання рішень попередньої педагогічної ради. 2 Стан освітнього процесу з організації фізкультурно-оздоровчої роботи
з дітьми. 3 Аналіз результативності профілактики
захворювань і дотримання санітарно-гігієнічного режиму в групах. 4 Удосконалення рухових здібностей і
фізичних якостей шляхом використання інноваційних оздоровчих технологій. 5 Затвердження щорічного плану підвищення
кваліфікації педагогічних працівників. |
20 листопада 2024 року |
Директор, методист вихователі |
3 |
Педагогічна рада №3 на тему «Роль ігор-стратегій у розвитку
лідерського потенціалу дошкільників» 1 Про виконання рішень попередньої
педагогічної ради. 2 Планування та педагогічний супровід
ігор-стратегій у роботі з дошкільниками . 3 Самостійність дитини-основа лідерства. 4 Як підтримати дитину лідера. 5 Презентація авторських ігор-стратегій із
завданнями кількох рівнів складності для стимулювання прояву лідерських
якостей дітьми різного рівня розвитку. |
20 березня 2025 року |
Директор, методист, вихователі |
4 |
Педагогічна рада №4 на тему «Підсумовуємо зроблене» 1 Про виконання рішень попередньої педагогічної ради. 2 Аналітичний звіт освітнього процесу в ЗДО за 2024-2025 навчальний
рік. 3 Про результати моніторингу сформованості компетентностей
дошкільників у світлі оновленого Базового компонента дошкільної освіти. 4 Затвердження плану роботи
закладу на літній оздоровчий період. |
30 травня
2025 року |
Директор, методист, вихователі |
РОЗДІЛ VІІІ Додатки
Додаток 1
План спільної роботи ЗДО та ЗСО
№ з/п |
Зміст роботи |
Термін |
Відповідальні |
Примітка |
|
I. Організаційна робота |
|
|
|
1 |
Протягом року провести такі екскурсії: · до класів; · до
бібліотеки; · в спортивний
зал; · в міні – музей українського
національного побуту. |
листопад грудень січень березень |
вихователі |
|
|
II. Методична робота |
|
|
|
2 |
Провести круглий стіл за участю вихователів та вчителів «Нова українська
школа» |
листопад |
вихователі, завуч школи |
|
3 |
Організувати взаємовідвідування уроків у школі вихователями, вчителями
занять в ЗДО |
грудень |
вихователі, завуч школи |
|
4 |
Надати можливість вчителям провести показові заняття з дошкільниками для
батьків |
лютий |
вихователі, завуч школи |
|
5 |
Провести педагогічну раду з включенням питань забезпечення наступності в
роботі ЗДО і школи |
травень |
директор, завуч школи |
|
6 |
Організувати разом з учнями різдвяні та спортивні розваги |
січень |
директор |
|
7 |
Організовувати спільні виставки дитячих малюнків |
листопад січень |
вихователі, вчителі |
|
8 |
Організувати обмін методичними папками «Чи готова дитина до школи», «На
вас чекає школа». |
березень |
вихователі, завуч школи |
|
|
III. Шефська допомога |
|
|
|
9 |
Організувати показ лялькового театру учнями початкових класів |
листопад |
директор, завуч школи |
|
10 |
Запросити школярів для участі в роботі майстерні «Книжкова лікарня» |
квітень |
директор завуч школи |
|
|
IV. Робота з батьками |
|
|
|
11 |
Оформити стенд «В сім’ї майбутній першокласник» |
грудень |
директор |
|
12 |
Провести зустріч вчителів з батьками |
квітень |
директор |
|
13 |
Провести консультації для батьків «Адаптація дітей до умов шкільного
життя», «Компоненти готовності дитини до школи» |
березень |
вихователі |
|
14 |
Провести анкетування батьків 6-ти річних дітей з метою виявлення
відношення батьків до вступу дитини до школи у 6-ти річному віці та
прогнозування кількості майбутніх першокласників. |
лютий |
вихователі |
|
Додаток
2
ПЛАН
заходів з охорони
дитинства ЗДО
№ з/п |
Назва заходу |
Термін виконання |
Відповідаль ний |
Організаційна
робота |
|||
1 |
Визначити категорії родин, що потребують
індивідуального підходу до співпраці |
листопад |
вихователі |
2 |
Провести рекламну кампанію з метою привернути
увагу батьків і громадськості на забезпечення рівних стартових умов для
подальшого навчання дітей, не охоплених дошкільною освітою |
раз на два місяці |
директор, вихователі |
3 |
Організувати профілактичну роботу з родинами
«соціального ризику» |
щомісяця |
вихователі |
4 |
Надавати соціально-психологічну допомогу та
вживати заходів щодо реабілітації дітей, які зазнали насильства в сім’ї |
щомісяця |
вихователі |
5 |
Оформити інформаційний стенд для батьків, з
тему «Правове виховання» та теку «Дитина та сімʼя» |
листопад |
вихователі |
6 |
Провести місячник «Права маленької людини» |
квітень |
вихователі |
7 |
Провести Тиждень безпеки життєдіяльності дитини |
квітень |
вихователі |
8 |
Організувати тематичну виставку «Права та
обов’язки вільної дитини в незалежній державі» (на основі статей Конвенції
ООН про права дитини») |
травень |
вихователі |
Методична
робота з кадрами |
|||
1 |
Організувати роботу консультаційного пункту |
раз на місяць |
директор |
2. |
Провести тренінги та майстер-класи для педагогів: - Дитячі вікові кризи: що робити педагогу та рекомендувати батькам - Психолого-педагогічна вправність дорослих: вчимо дитину цікаво проводити
час з однолітками - Інноваційні форми взаємодії закладу дошкільної освіти з родинами
вихованців - Гра — ефективний засіб виховання самостійності дошкільника - Система заходів з профілактики жорстокого поводження з дітьми в родинах - Чого бояться наші діти |
листопад грудень січень лютий березень |
директор |
Навчально-пізнавальна
діяльність з дітьми |
|||
1 |
Дидактичні ігри з морально-етичного виховання |
відповідно до перспективного плану (циклограм)
дидактичних ігор |
вихователі |
2 |
Розваги: - Ляльковий театр «Ріпка» - Ми-діти твої, Україно |
листопад, червень |
вихователі |
Співпраця з
батьками |
|||
1 |
Батьківський лекторій: - Закон України «Про охорону дитинства»: права та свобода дитини; права,
обов’язки та відповідальність батьків за виховання та розвиток дитини |
листопад, січень |
вихователі |
2 |
Консультації - Безпека дитини в дитячому садку та родині - Жорстоке поводження з дітьми: що це, як впливає на здоров'я та
розвиток особистості? |
лютий |
вихователі |
3 |
Анкетування батьків «Діти та їхні права» |
квітень |
вихователі |
Додаток 3
План заходів із патріотичного
виховання
№ з/п |
Зміст заходу |
Термін виконання |
Відповідальні |
1 |
Мандрівка рідним містом |
Жовтень 2024 |
Вихователь |
2 |
Розвага «Ой, хто Миколая любить» |
Грудень 2024 |
Музичний керівник |
3 |
Розвага «Різдвяна зірка» |
Січень 2025 |
Музичний керівник |
4 |
Край майстрів (перегляд передач із циклу «Майструємо разом») |
Лютий 2025 |
Вихователь |
5 |
Тарасовими шляхами – тиждень
Т.Г.Шевченка |
Березень 2025 |
Вихователь |
6 |
Квітневий край (Рослинні символи та обереги) |
Квітень 2025 |
Вихователь |
7 |
Без минулого немає майбутнього (поповнення стенда «Мій рідний край-моя
гордість») |
Травень 2025 |
Директор |
Додаток 4
Традиційні
свята та розваги у ЗДО
№ з/п |
Заходи |
Термін |
Відпові дальний |
Відмітка про виконання |
1 |
День дошкілля |
вересень |
Музичний керівник |
|
2 |
Фізкультурна розвага |
вересень |
Вихователь |
|
3 |
Осінній вернісаж |
жовтень |
Музичний керівник |
|
5 |
«Святий Миколай, до малят - завітай » |
грудень |
Музичний керівник |
|
6 |
Новорічний карнавал |
грудень |
Музичний керівник |
|
7 |
«Різдвяна зірка» |
січень |
Музичний керівник |
|
8 |
«Зиму проводжаємо – весну зустрічаємо». |
лютий |
Музичний керівник |
|
9 |
Лялькова вистава «Вогонь друг чи ворог» |
квітень |
Музичний керівник |
|
10 |
Великодня розвага |
квітень |
Музичний керівник |
|
11 |
Розвага «Свято вишиванки» |
травень |
Музичний керівник |
|
12 |
«Прощавай, садок дитячий» |
травень |
Музичний керівник |
|
13 |
Мандруємо Країною Дитинства |
2 червня |
Вихователь |
|
14 |
Фізкультурні розваги |
щомісяця |
Музичний керівник |
|
15 |
День Незалежності «Ми-нащадки козацького роду». |
серпень |
Вихователь |
|
Додаток 5
План фізкультурно-оздоровчої
роботи в ЗДО
на 2024 - 2025 навчальний рік
№ за/п |
Зміст роботи |
Термін проведення |
Відповідальні |
Місце проведення, учасники |
Примітка |
Організаційна робота |
|||||
1 |
Проводити загартовуючи заходи в групі: -тривале
перебування на свіжому повітрі; -фітотерапія;
-гімнастика пробудження |
протягом року |
вихователі |
|
|
2 |
Суворо дотримуватись інструкції з охорони життя та
здоров'я дітей |
постійно |
вихователі |
|
|
3 |
Провести -спортивні
свята та розваги, -«Веселі
старти» -фізкультурні
розваги -тижні
фізкультури -дні здоров’я |
за планом
|
вихователі |
|
|
4 |
Проводити дні здоров'я |
щомісячно |
вихователі |
|
|
5 |
Забезпечити необхідний оздоровчий ефект під час
проведення занять з фізичної культури: -ранкової
гімнастики; -фізкультурних комплексів на прогулянках; -гігієнічної гімнастики |
постійно |
вихователі |
|
|
6 |
Контролювати щільність занять з фізкультури: -
дотримування рухового режиму протягом дня |
постійно |
медична сестра |
|
|
7 |
Проводити екскурсії, піші переходи |
за планом |
вихователі |
|
|
8 |
Перевіряти співвідношення висоти меблів до росту
дітей, маркування меблів |
щоквартально |
вихователі |
|
|
9 |
Проводити санітарно-гігієнічний інструктаж з
працівниками |
щомісячно |
медична сестра |
|
|
10 |
Підібрати та оформити матеріал з виховання
культурно-гігієнічних навичок |
протягом року |
медична сестра |
|
|
11 |
Організувати тематичне вивчення роботи: -Попередження дитячого травматизму -Рухливий режим в групі |
за планом |
директор |
|
№ |